CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, May 10, 2008

~~Nasi Minyak...Nasi Lemak Kukus....Durian!!!!......~~

Ari nie best sgt2... dapat mkn free....
siang td dapat mkn nasi minyak acik (mak cik mira)... yum yum yum.... best tau..
acik masak ayam n daging.. Sbelum nie aku x mkn daging.. ntah ler... rase mcm semacm je klu tgk daging...xtau la acik msk mcm mn ari nie...aku jd terliur plak nak mkn daging...
banyak juga aku mkn td...

Sudah makn semua adik ain ajak main congkak... main satu round.. t
p adik ain main ngelat...pas2 lawan main ngan Eka plak.....
3 kali aku menang... hurryy...hurryy...
pas2 kami p Pantai Teluk Gadong... kt sana best jugak..
pemandangan ye cantik..ari nie ramai family berkelah kat sana......
p kejap je kt pntai 2.. pas2 balik... sbb mak mira dak nak balik Marang.

Malam nie lg best.... aku dapat makan masakan mak aku...
mak kirim nasi lemak kukus n Durian...kebetulan sepupu ku p umah...
maklum la aku x balik minggu nie... Rindu masakan mak punye pasal.... lps je sepupu ku
hantar td aku terus bedal..... best sampai menjilat jari tau...
mak aku nie mmg handal bab masak memasak... sbb 2 anak nye pn comel semacam je..
Pas2 aku bukak durian plak.... fuyoo... best wooooo...
Durian......


X abis nak makan semua... aku letak durian dalam bekas.. tutup rapat2
....simpan kat dalam peti... besok plak smbung makan...

Nie plak nasi lemak kukus yang mak aku bt........




1 comments:

Mira Syamim said...

erkkk...
org xmkn ag nasi lemak tu...
ade ag ke???
hehehe...
saje je wak2 tnye..
malas nk g tgk kt dpur tu....
:p